سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قفل درب خود را با ضربه زدن به آیفون خود با قفل هوشمند جدید Schla

Schlage امروز قفل هوشمند Encode Plus خود را با پشتیبانی از ویژگی کلیدهای خانگی اپل در اپلیکیشن Wallet در آیفون و اپل واچ منتشر کرد. این قفل هوشمند در انواع مختلف در The Home Depot، Lowe"s و Build.com با قیمت 300 دلار در ایالات متحده موجود است.

 

schlage encode plus iphone

ویژگی کلیدهای خانه اپل به شما امکان می دهد یک کارت کلید به برنامه کیف پول اضافه کنید و نیازی به استفاده از کلید فیزیکی را از بین ببرید. پس از انجام این کار، می توانید به سادگی یک آیفون یا اپل واچ سازگار را در نزدیکی Encode Plus نگه دارید تا درب نصب شده روی آن را قفل یا باز کنید. این ویژگی که از فناوری NFC پشتیبانی می‌کند، به آیفون XR یا جدیدتر به‌روزرسانی شده به iOS 15 یا اپل واچ سری 4 یا جدیدتر به‌روزرسانی شده به watchOS 8 نیاز دارد.

 

حالت اکسپرس به شما این امکان را می دهد که قفل درب را به سادگی با نگه داشتن آیفون یا اپل واچ خود نزدیک قفل باز کنید،  ریکاوری اپل آیدی در کرج یا گزینه ای وجود دارد که به Face ID یا Touch ID به عنوان لایه امنیتی اضافی نیاز دارید. با Power Reserve، ممکن است تا پنج ساعت پس از اتمام باتری آیفون، همچنان بتوانید برای باز کردن قفل درب ضربه بزنید.

 

Encode Plus همچنین از HomeKit برای کنترل قفل با برنامه Home یا دستورات صوتی Siri در iPhone یا Apple Watch و همچنین Amazon Alexa و Google Assistant پشتیبانی می کند. این قفل دارای یک صفحه کلید فیزیکی و یک سوراخ کلید برای باز کردن قفل درب بدون دستگاه در صورت لزوم است و اگر بدون آیفون یا اپل واچ خود هستید، خیالتان را راحت می کند.

 

 

با اتصال Wi-Fi داخلی، Schlage Encode Plus به پل خانه هوشمند یا هیچ سخت افزار دیگری نیاز ندارد. این قفل با باتری کار می‌کند و چهار باتری AA در آن گنجانده شده است و یک نشانگر باتری کم در صفحه کلید تعبیه شده است.

 

در برنامه Home در آیفون، می‌توانید کدهای دسترسی را برای مهمانانی که نیاز به دسترسی موقت به خانه شما دارند تنظیم کنید.

 

Encode Plus اولین قفل هوشمندی است که از ویژگی کلیدهای خانگی اپل پشتیبانی می کند، اما گزینه های اضافی باید به مرور زمان وارد بازار شوند.