سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Adobe امروز برنامه Photoshop برای iPad خود را به روز کرد و دو اب

Adobe امروز برنامه Photoshop برای iPad خود را به روز کرد و دو ابزار را معرفی کرد که قبلاً در دسترس نبودند تا نسخه iPad برنامه را با Photoshop برای دسکتاپ مطابقت دهد.

 

adobe photoshop smudge ipad

با ابزار جدید Smudge، فتوشاپ برای کاربران آی‌پد می‌تواند رنگ‌ها را در تصاویر خود ترکیب کند و با ابزار Sponge، نواحی مختلف تصویر را اشباع یا غیراشباع می‌کند.

 

به گفته ادوبی، ابزار Smudge قادر است اثر انگشتی را که از روی رنگ مرطوب می‌گذرد تعمیرات اپل واچ تقلید کند و همچنین می‌تواند برای لکه‌کردن خطوط و ترکیب دو یا چند رنگ با هم استفاده شود. ابزار Smudge از گزینه های ابزار Adjustment قابل دسترسی است.

 

ابزار Sponge را می توان برای افزایش شادابی رنگ ها در مناطق خاصی از یک تصویر یا بی صدا کردن رنگ ها استفاده کرد. همانند ابزار Smudge، ابزار Sponge نیز با ضربه زدن بر روی نماد ابزارهای تنظیم در دسترس است.

 

به‌روزرسانی امروز گزینه‌هایی را برای تنظیم تعادل رنگ سفید برای تصاویر Camera Raw معرفی می‌کند و اکنون برچسب‌هایی برای نمادهای ابزار وجود دارد که وقتی روی آن‌ها قرار می‌گیرید، قابل مشاهده هستند.

 

هر دو ابزار به خوبی با انگشت یا مداد اپل کار می کنند، به طوری که Adobe برای بهترین نتایج، یک قلم اپل را توصیه می کند.

 

Photoshop برای iPad از طریق برنامه‌های Creative Cloud Adobe در دسترس است، که قیمت آن‌ها از 9.99 دلار برای طرح عکاسی شروع می‌شود. طرح عکاسی شامل لایت روم برای دسکتاپ و موبایل، لایت روم کلاسیک، فتوشاپ روی دسکتاپ و آی پد و 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری است. اشتراک فقط فتوشاپ نیز با قیمت 20.99 دلار در ماه در دسترس است و این طرح شامل 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.